ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 70

ביטוח נסיעות לחו"ל לגיל השלישי הוא מוצר חובה שמומלץ להתאימו באופן ייעודי לנוסעים. זאת על מנת לאפשר להם לקבל את הכיסוי המרבי בעת הצורך, על הוצאות שונות שיהיו להם בשל שהותם מחוץ לישראל. הכיסוי הבסיסי של ביטוחי נסיעות לחו"ל, הוא בגין הוצאות רפואיות כגון טיפולים ואשפוזים במקרי חירום, אך ניתן להרחיב את הפוליסה ולהתאימה ללקוח, בהתאם לצרכיו. נוסעים מעל גיל 70 יכולים לרכוש הרחבה ייעודית לקבוצת הגיל שלהם, שמתייחסת לסיכונים הרלוונטיים הנוגעים לגיל השלישי בכלל – ואל מצבם הרפואי האישי, בפרט.

כמה יעלה ביטוח נסיעות לחו"ל לגיל השלישי?

טווח המחירים של ביטוח נסיעות לגיל הזהב ינוע בין 4 דולרים ועד ל- 25 דולרים ליום בממוצע, כאשר העלות הספציפית של הפוליסה תלוי במספר משתנים, ביניהם גיל הנוסע וההרחבות הנוספות שהוא בוחר לרכוש.

ככלל, מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל לגיל השלישי, ישתנה בהתאם לקבוצת הגיל שאליה משתייך הנוסע, לדוגמה:

  1. ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 70 אך עד גיל 80, יעלה בממוצע 7-9 דולרים ליום, בהשוואה לביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 80 שיעלה בממוצע 9-14 דולרים ליום (החל מגיל 66, ועד גיל 70, ישנן חברות שמציעות ביטוח החל מ – 4 דולרים ליום).
  2. ישנו הבדל במחירים גם בתוך קבוצת הגילאים שמעל גיל 80, כאשר נוסע שגילו נע בין 80 ל 90, יוכל לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עד גיל 90 במחיר מוזל במידה ולא חצה עדיין את גיל 86.

יש לציין כי גם אורכה של הפוליסה הניתנת לרכישה ישתנה בהתאם לגילו של הנוסע, כאשר נוסעים צעירים יותר שעוד לא חצו את גיל 75, יוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 70 לתקופה של כחודשיים, בעוד נוסעים המשתייכים לקבוצת הגיל המבוגרת יותר, קרי מעל גיל 86 – יוכלו לרכוש ביטוח לתקופה של כשבועיים.

חישוב מחירה הסופי של הפוליסה, נוסף על סעיפים אלו, ייקבע גם בהתאם למדינת היעד שאליה טסים, מאפייני החופשה ותוספות ייחודיות שמרחיבות את הפוליסה, כגון הרחבת כבודה, הרחבת חילוץ והצלה ועוד.

טיפ ששווה זהב: רצוי לבצע בדיקה מעמיקה של ההבדלים השונים בין הכיסויים וגובה התקרה, בין חברות הביטוח השונות – זה עשוי להיות מאוד משמעותי בין חברה לחברה.

אילו כיסויים חשוב לכלול בפוליסה שלכם?

חברות הביטוח מאפשרות להרחיב את הפוליסות הבסיסיות המיועדות עבור נוסעים בגילאים מבוגרים מאוד, לכן חשוב שביטוח נסיעות לחו"ל המיועד לאנשים מעל גיל 70, יכלול התייחסות ספציפית אל כל אחד מן הנוסעים, אל גורמי הסיכון האישיים שלו, מחלות הרקע שלו באם קיימות וכיוצא בזה.

מעבר לכיסויים הקשורים לעצם השתייכותם של הנוסעים לקבוצת הגיל השלישי, מומלץ לכלול בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 75 – גם הרחבות הרלוונטיות לנסיעה עצמה, על מנת ליהנות מהכיסוי המתאים בעת הצורך. אלו הן ההמלצות העיקריות להרחבות בפוליסת ביטוח לנוסעים מבוגרים לחו"ל:

  1. הרחבה למצב רפואי קיים – מיועדת לנוסעים בגיל השלישי שקיבלו טיפול רפואי אינטנסיבי בתקופה של חצי שנה טרום הטיסה, או היו מאושפזים בבית חולים.
  2. הרחבה למצב רפואי מצומצם – מיועדת לנוסעים מבוגרים שלא אושפזו בחצי שנה טרום הטיסה, אך מתמודדים עם מחלות רקע או מצב רפואי כרוני ונוטלים תרופות קבועות.
  3. ביטוח כבודה – מעניק כיסוי על אובדן, גניבה או נזקים לרכוש שהנוסעים לקחו לנסיעה.
  4. ביטול או קיצור נסיעה – הרחבה מומלצת לנוסעים שמצבם הרפואי, או של מי מבני משפחתם, איננו יציב ועלול להוביל לביטול החופשה ברגע האחרון או לקיצורה.
  5. ביטוח למוצרים אלקטרוניים – נוסעים שמביאים עמם לשהייה בחו"ל מכשירים אלקטרוניים יקרים כמו לפטופ, מכשיר טלפון סלולרי וכדומה, מומלץ שירכשו את ההרחבה הזו שמעניקה להם כיסוי מיוחד עבור ציוד שמשתייך לקטגוריה.
  6. ביטוח קורונה – הרחבה המתייחסת לסיכון לעריכת שינויים בחופשה בגלל בידוד בשל מחלת הקורונה, החמרת מצבו של הנוסע שחלה בקורונה בחו"ל ונאלץ להתאשפז ועוד.

מה עוד חשוב לבדוק לפני שסוגרים ביטוח נסיעות?

קיים שוני רב בין נוסעים בגיל השלישי שטסים לחו"ל, כאשר בקבוצת הגיל הזו ישנם כאלה שמורגלים בשהייה מחוץ לישראל – לעומת מי שטס לחופשה בחו"ל לאחר שנים רבות שלא יצא מהארץ. ייעוץ לנוסעים כאלה טרם רכישת הפוליסה הייעודית עבורם, תאפשר התאמה אופטימלית וכיסוי מלא בעת הצורך.

חשוב לבדוק מה גובה דמי ההשתתפות העצמית של הנוסע במקרי חירום כגון תאונה שמתרחשת בחו"ל והאם ניתן לקבל תמיכה ושירות לקוחות בעברית במצבים כאלה – שיכולים להוות הצלה של ממש בזמן אמת.

נוסף לכל אלה, רצוי לברר מראש את תקופת הביטוח שמוצעת לכם מטעם החברה. ישנן חברות שמאפשרות לבטח עד 90 יום, וישנן חברות שמבטחות גם ל – 120 יום.

למה כדאי לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל דרכנו?

  • אנחנו עובדים עם חברת ביטוח מקצועית, בעלת ניסיון של 20 שנים בתחום. לחברת הביטוח יש צוות ייעודי לטיפול מהיר בתביעות.
  • אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מומחים שבקיאים בכל הפוליסות השונות.כמו כן, עובדים עם אלגוריתם מתקדם שמאפשר להשוות בין כל הכיסויים הקיימים, בכל הפוליסות, ובכל החברות, כך שנוכל להתאים באופן אישי את הפוליסה המדויקת והטובה ביותר עבור הלקוח.

לסיכום

הגיל השלישי הוא תקופה שבה המצב הרפואי של מרבית הנוסעים כבר איננו מיטבי וחלקם הגדול מתמודד עם בעיות בריאותיות ולעתים גם נכויות בדרגות שונות. אופי הטיול והצרכים הייחודיים של הנוסעים, לרבות מצב רפואי, התנהלות יום יומית, תכניות הטיול והיעדים אליהם ישנה כוונה להגיע, יאפשרו בחירה נבונה של ביטוח נסיעות לחו"ל, כמו גם פוליסה שתעניק את הכיסוי הטוב ביותר.

שאלות נפוצות

מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל לגיל השלישי ינוע בין דולרים בודדים פר ליום ויכול להגיע למעל 20 דולרים פר יום, כאשר הגורמים המשפיעים ביותר על העלות הסופית הם גיל הנוסע וההרחבות הייחודיות שיבחר להוסיף לפוליסה הבסיסית

הכיסויים המומלצים עבור פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 70 הם הרחבה ייעודית למצב הרפואי הספציפי של הנוסע וכן למאפייני הנסיעה והציוד שיישא עמו, כגון הרחבת כבודה וביטוח למוצרים אלקטרוניים.

במקרי חירום יש להפעיל את הביטוח, קרי להתקשר לשירות הלקוחות של חברת הביטוח ולבקש הנחיות לפעולה. חשוב לרכוש מראש פוליסה שמותאמת למצבים אופציונליים הקשורים במצב הרפואי, על מנת לוודא כי קיים כיסוי לטיפולים רפואיים דחופים כגון ניתוחי חירום, אשפוז וכדומה.

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מומלצת לכל מי שיוצא מן הארץ. בנוסף, רכישת הרחבה מתאימה ובמיוחד בגיל השלישי, שבו קיימים גורמי סיכון רבים בהשוואה לגילאים צעירים – חשובה במיוחד. המטרה היא לאפשר לנוסעים המבוגרים לטוס ברוגע, כאשר הם יודעים שבעת צרה – יקבלו את השירות המתאים לצרכיהם וייהנו ממחירים מוזלים, או שלא ישלמו כלל, על ההוצאות הרלוונטיות.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

השאירו פניה באתר

השאירו פרטים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

תוכן מקצועי שיסקרן אתכם

נגישות

ביטוח ששומר עליך
כל הזמן

עבודה שהיא חוויה במרחק הקלקה

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם הצעות עבודה רלוונטיות והסבר על כל התהליך. זה לא מחייב, ואנחנו לא נשתמש בפרטים שלך לפרסום מוצרים נוספים.

סמליל עבודות בחול (2)

ויזה במרחק קליק

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם מידע על תהליך הוצאת הוויזה במדינה בה התעניינתם.