עבודה אחרי צבא: כל הסיבות לעבוד בחו"ל

החוגר כבר גזור והמענק בכיס. מה עכשיו? בואו לראות עולם בעבודה אחרי צבא בחו"ל! במקומות הכי רווחיים (ולא רק במובן הכלכלי), עם שילוב מנצח בין עבודה, מגורים וטיולים ותוך כדי רכישת חוויה של פעם בחיים. אתם עדיין מתלבטים? הנה כל הסיבות לטוס לעבודה בחו"ל כבר בקרוב:  

עבודה אחרי צבא: למה עבודה בחו"ל משתלמת יותר?

להתנסות באתגרים חדשים, לראות את העולם הגדול, להוסיף המון קרדיטים לרזומה ולא פחות חשוב – לחזור לארץ עם מזומנים, או להשקיע אותם בטיול של פעם בחיים בסיום התקופה. נשמע מדהים, נכון? הנה עוד כמה סיבות לעבוד בחו"ל אחרי הצבא:

כי תוכלו לשלב בין טיול לעבודה

כל השירות חלמתם על בטן-גב בחופים המושלמים של מקסיקו? אולי על מסיבות הפולמון המטורפות בקופנגן? אולי בכלל מעניין אתכם לחיות לתקופה בניו יורק או לונדון? אם תמיד רציתם להגיע ליעד מסוים, תוכלו למצוא בו עבודה מתאימה לתקופה ולהמשיך משם לטיול הגדול.

אפשר כמובן לשלב בין השניים – למשל עבודה בתאילנד תאפשר לכם לעשות כסף במכירות וגם לטייל בין האיים. עבודה בדובאי בתחומי התיירות לעומת זאת, תתאים לכם אם אתם רוצים לחוות את כל מה שקורה מסביב ולטייל גם באמירויות הסמוכות.

כי עבודה במכירות בעגלות, תאפשר לכם להרוויח שכר גבוה

במקומות הכי תוססים ותיירותיים תמצאו שלל דוכני מכירות בבעלות ישראלית ובהם מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, טבע ועוד. רובם מתוצרת ישראלית משובחת וחלקם גם מהעולם.

הדוכנים הללו שכולנו מכירים בשם "עגלות", נחשבים לעבודה המושלמת לצעירים אחרי צבא: הם משלבים בין כישורי שפה לעבודה עם צעירים מהארץ בדיוק כמוכם והכי חשוב – מתגמלים אתכם בבונוסים גבוהים עבור כל מכירה, משמע שאתם יכולים להרוויח גם 80% יותר מהשכר השבועי הקבוע! עבודה בעגלות סופר תתאים לנמרצים ובעלי מוטיבציה שרוצים לטייל אבל גם להרוויח המון, כאשר היעדים הכי פופולריים לעשות זאת הם ארה"ב, קנדה, תאילנד, אוסטרליה וערים אירופאיות כמו ברלין או לונדון.

כי תוכלו להיות בסביבת ישראלים צעירים נוספים

תחשבו על תקופה שבה תעבדו, תבלו ואפילו תגורו עם חבר'ה מהארץ בדיוק כמוכם. נשמע מדהים נכון? זה בדיוק מה שקורה בכל היעדים לעבודה אחרי צבא בחו"ל: חברויות נרקמות, קשרים זוגיים נמצאים על הפרק והרבה מהחבר'ה מוצאים לעצמם חברי נפש ושותפי אמת למסע של פעם בחיים, כולל להמשך הטיול ביעדים נוספים וגם הרבה אחרי החזרה לארץ.

כי יש מגוון רחב של משרות ואפשרויות

אמנם העגלות נחשבות לעבודה הכי פופולרית לישראליים בחו"ל, אבל הן ממש לא היחידות. עשרות משרות פוטנציאליות מחכות לכם בתחומים כמו תיירות ומלונאות, מסעדנות, אבטחה ואפילו הדרכה. אופציה נוספת שכבר הפכה למבוקשת היא עבודה בקרוזים, שבה תעבדו בספינות הפאר הגדולות בעולם בתנאים מצוינים ותגיעו למגוון יעדים חדשים.

כי תצברו חוויות בלתי נשכחות – לכל החיים

יש משהו קסום, אפילו חד פעמי בלטוס למדינה אחרת דווקא בגיל צעיר ולחוות אותה מהקרביים, להתגורר ולעבוד בה. מדובר בתקופה בלתי חוזרת שבה כל ההזדמנויות עדיין על השולחן ולכם רק נותר לאסוף אותן. בתקופה הזו תיתקלו במאות מצבים מפתיעים, מרגשים, מאתגרים, שמחים ועצובים – כל אחת מוסיפה לסל החוויות הכולל שלכם ועוזרת להתפתח, ללמוד, להסתדר במצבים חדשים ולשמור על האופטימיות כשרחוקים אלפי קילומטרים מכל המוכר והידוע.

כי תרכשו שפה חדשה

מנין האנגלית, התאילנדית או אפילו הסינית שלכם? מעבודה של כמה חודשים מסביב לעולם! העבודה בחו"ל תסייע לכם לרכוש בקלות מיומנויות שפה חדשה, מה שבטח לא מזיק. גם אם כרגע אתם לא שולטים באנגלית מדוברת ואין לכם מושג איך מפתחים שיחה, תסמכו על המציאות החדשה סביבכם שתעזור להתאקלמות מהירה ולפיתוח של כישורי שפה שמעולם לא חשבתם שתצליחו לסגל כל כך מהר.

כי תצברו ניסיון מקצועי מצוין

בין אם תבחרו בעבודה במכירות, אדמיניסטרציה, תיירות, אבטחה או חקלאות – כל עבודה שכזו תביא עמה צבירה של ניסיון מקצועי שיפתח לכם דלתות. למעסיק העתידי כבר תוכלו לספר בגאווה שעבדתם מול השוק האמריקאי, שייצרתם מכירות לחברה בשווי מאות אלפי דולרים, שרכשתם כישורים נחשקים כמו ניהול מו"מ לקוח, טיפול בהתנגדויות או עמידה מול קהלים ובכך להוסיף לעצמכם המון נקודות בונוס שיקפיצו אתכם למדרגת השכר והתפקיד הבאים.

לגזור ולשמור: טיפים חשובים ומועילים

  • טסים עם מזוודה אחת – גם אם ברור לכם איך תיראה הלינה וכמה זמן תשהו ביעד, מיותר לארוז יותר ממזוודה גדולה אחת. החיים האמיתיים במציאות החדשה שלכם עדיין לא ברורים מספיק וחשוב שתשמרו על יכולת התנועה בצורה קלה. לכן בשלב זה מוטב לטוס עם מטען קל ולהצטייד בהמשך במה שתצטרכו.
  • לא זזים בלי ביטוח בריאות – גם צננת פשוטה הופכת בחו"ל לסיפור של אלפי שקלים – כל עוד אין לכם ביטוח בריאות. מכיוון שתהיו כאן במשך תקופה, הביטוח הרלוונטי עבורכם הוא איננו ביטוח הנסיעות הרגיל לחו"ל, אלא ביטוח בריאות לרילוקיישן, כלומר ביטוח רפואי לתקופה ארוכה אותו תהיו חייבים לרכוש מהארץ ומראש.
  • מזמינים מט"ח לפני הטיסה – עוד סוגייה לביצוע לפני שיוצאים מגבולות המדינה היא עניין המט"ח. כן, ברור שאתם יכולים להישאר עם האשראי הבינלאומי שלכם, אבל כעובדים במדינה זרה אתם לא מסתובבים רק באזורים התיירותיים, כך שבקבוק מים, נסיעה באוטובוס, קופסת סיגריות או כל הוצאה קטנה בשכונה או עיירת המגורים יצריכו מכם כסף קטן. הטיפ המנצח שלנו – הזמינו מראש מט"ח אונליין שיחכה לכם לאיסוף בנתב"ג לפני הטיסה.
  • בטיחות וביטחון – תבדקו פעמיים, שלוש וארבע את המיקום הספציפי שבו אתם עומדים לשהות: מה מתווה המגורים הנוכחי? מה המצב בשכונה? איך נראית הדרך מהבית לעבודה? לא אחת קורה שהמחייה מתרחשת בשכונת מהגרים, במקום שיש לו עוצר לילי מסוים או שבכלל יום העבודה שלכם מסתיים מאוחר בלילה כשאין שום דרך בטוחה ומהירה להגיע לדירה. רגע לפני שאתם אומרים "כן" להצעה נוצצת – תהיו חוצפנים, תבקשו לדעת את הפרטים המדויקים מראש ותחפשו על האזור שבו תחיו את כל המידע האפשרי בגוגל.
  • תשאלו מי עוד טס – התקבלתם לעבודה מעבר לים ואתם כבר מחכים להרפתקה. מעולה! כעת נותרת רק שאלת המצטרפים, מתוך הנחה שלא גויסתם לבדכם. שווה לבדוק עם המעסיק שלכם מיהם המתקבלים הנוספים שיגיעו יחד איתכם ויצטרכו להתאקלם, לעבור חפיפה ולהתחיל לעבוד. לפעמים תגיעו איתם אפילו באותה הטיסה כך ששווה להתחבר לאנשים האלה מראש, לעבור את הדרך ביחד ולרכוש לעצמכם חברים טובים מהרגע הראשון.
  • חפשו את הקהילה היהודית – הקהילה היהודית בחו"ל נחשבת לאכפתית, מחבקת ותומכת, מה שמסייע לישראלים בהתאקלמות ונחיתה רכה ביעד. גם אם תגורו ותעבדו יחד עם ישראליים, שווה שיהיה לכם מעגל תמיכה נוסף שכולל בתי חב"ד בחו"ל וקבוצות ווצאפ של ישראלים מקומיים. קהילות אלה מורכבות ממגוון רחב יותר של אנשים, עובדים וגילאים, כך שהניסיון שלהם יעזור לכם בעניינים חשובים שאולי תאלצו לטפל בהם כמו חוקי עבודה, בירוקרטיה, מיסוי, כשרות, אופציות רכישה זולות, השכרת רכב ועוד.

קדימה, טסים לג'וב!

עבודה אחרי צבא בחו"ל היא חוויה לטוב ולרע. היא תפתיע ותאתגר, תשנה תפיסות חיים ותפגיש אתכם עם אנשים מכל הסוגים. זה הזמן לסמן את היעד החלומי שלכם לעבודה וטיולים, לבדוק את היצע המשרות והליווי שלנו עד להשמה בפלייג'וב ולצאת להרפתקה מדהימה של פעם בחיים.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

השאירו פניה באתר

השאירו פרטים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

חסר לכם מידע? אנחנו נשמח לעזור

מלאו את הפרטים בטופס באופן לא מחייב, ואנו ניצור איתכם קשר עם כל המידע על משרות הרלוונטיות עבורכם

תקשורת קבועה ונוחה

חיסיון וסודיות לאורך התהליך

עבודה עם מגוון קהלי יעד

עבודה בהתאם להנחיות קורונה

תוכן מקצועי שיסקרן אתכם

נגישות

ביטוח ששומר עליך
כל הזמן

עבודה שהיא חוויה במרחק הקלקה

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם הצעות עבודה רלוונטיות והסבר על כל התהליך. זה לא מחייב, ואנחנו לא נשתמש בפרטים שלך לפרסום מוצרים נוספים.

סמליל עבודות בחול (2)

ויזה במרחק קליק

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם מידע על תהליך הוצאת הוויזה במדינה בה התעניינתם.