ביטוח בריאות לרילוקיישן

ביטוח בריאות לרילוקיישן

למרות המגורים, העבודה או הלימודים במדינה אחרת, כל עוד אינכם תושבים מן המניין לא תוכלו ליהנות משירותי הרפואה באותה המדינה, מבלי לשלם סכומי עתק. ביטוח בריאות לרילוקיישן מהווה את אחד המרכיבים החשובים ביותר לאורך השהות שלכם ומאפשר לכם לצרוך את שירותי הבריאות המקומיים ללא תשלום של אלפי שקלים לביקור רופא בודד או רכישת תרופה בסיסית.

לדאוג לביטוח רפואי מתאים – לפני שעוברים לחו"ל

מגורים בחו"ל הם בבחינת התגשמות חלום עבור ישראלים רבים. החיים החדשים ושלל ההזדמנויות פותחים דלת למגוון עצום של אפשרויות, ביניהן שוק העבודה המקומי או האפשרות לבצע רילוקיישן המשלב בין טיול לעבודה, במה שמכונה נוודות דיגיטלית.

מכיוון שמדובר בשהות ארוכה ובמקום חדש, לא מן הנמנע שתהיו חשופים למצבים בריאותיים מגוונים, אך לא תוכלו להשתמש בשירותי הבריאות באופן ובמתכונת שמוגשת לאזרחים ולתושבים. וכך כל טיפול פשוט הופך להוצאה אסטרונומית שלא ניתן לעמוד בה. ביטוח בריאות לרילוקיישן מעניק לכם כיסוי לכל צורך רפואי למהלך כל שהותכם בחו"ל ומממן בעבורכם את הוצאות הטיפולים, הבדיקות ורכישת התרופות ככל שתצטרכו.

מה ההבדל בין ביטוח נסיעות לחו"ל, לבין ביטוח ייעודי לרילוקיישן ונוודות דיגיטלית?

נתחיל עם השורה התחתונה: ביטוח נסיעות לחו"ל מיועד לפרק הזמן הקצר, הכולל נסיעה לחופשה בחו"ל, נסיעת עבודה, ביקור קרובים או אפילו טיול תרמילאים גדול. בנסיעות אלה, פרק הזמן שבו תשהו בחו"ל זמני, כך שידוע מהו תאריך הנחיתה בארץ שבו תפקע הפוליסה אוטומטית.

בביטוח ייעודי לרילוקיישן ולנוודות דיגיטלית, דרוש לכם מענה ביטוחי הרבה יותר מורכב. החשיבות שלו אף גבוהה כפליים בתקופה שלאחר מגפת הקורונה, בה מאות נוודים דיגיטליים נתקעו בחו"ל ללא כיסוי ביטוחי, לאחר שחברות הביטוח הקפיאו את מכירת הביטוחים הרפואיים שלהן לחו"ל ובמיוחד עבור מי שכבר נמצאים שם.

חשוב לציין שברכישת פוליסת ביטוח לנוודות דיגיטלית דרכנו, תוכלו לקבל מענה לתקופה של שנתיים, מבלי לחזור לישראל. כמו כן, את הביטוח ניתן לרכוש כשאתם נמצאים כבר בחו"ל.

ויש עוד כמה הבדלים בין שני הביטוחים שכדאי להכיר:

השתתפות עצמית או תשלום מראש

ביטוח הנסיעות מכסה אירועים רפואיים, אך בחלקם יש השתתפות עצמית או לכל הפחות דרישה לשלם קודם מטעמכם ורק לאחר מכן להתקזז עם הביטוח. בביטוח לרילוקיישן תצטרפו מראש לשירותי הבריאות של אחד הספקים המקומיים, כך שתהיו זכאים לקבל שירות ללא הבדל, בכפוף לתשלום על הפוליסה.

מענה לאזורים מרוחקים

מה אם אתם נוודים דיגיטליים באמצע אי תאילנדי וקופת החולים הקרובה אליכם בכלל לא דוברת אנגלית? בביטוח בריאות לרילוקיישן תוכלו לבחור מבין רשתות ספקי שירותים שונות, המציעות בחירה רחבה של רופאים ולעתים גם שירות ומוקד רפואי 24/7 בשפה העברית.

גמישות והתאמה במימוש הביטוח

בעוד שפוליסת ביטוח הנסיעות מכילה כיסוי בסיסי יחסית סטנדרטי הפועל באופן זהה בכל חברות הביטוח, במקרה של רילוקיישן תזדקקו להתאמות ייעודיות על סמך המיקום בו אתם נמצאים ובמיוחד אם אתם צפויים לנדוד ממנו לעוד אזורים.

מה כולל ביטוח רפואי לרילוקיישן?

הביטוח הרפואי אמור לכסות כל צורך בריאותי שעשוי להיות לכם, כמו:

  • ביקור אצל רופא המשפחה או רופא מומחה
  • בדיקות מעבדה
  • בדיקות הדמיה
  • רכישת תרופות במרשם
  • טיפולי שיניים
  • צורך באשפוזים או ניתוחים
  • רפואה מונעת
  • הריון ולידה ברילוקיישן
  • זמינות וסיוע במצבי חירום 24/7 מצד חברת הביטוח

את כל אלה חשוב לרכוש מחברת ביטוח בינלאומית, שלא מחייבת אתכם לפנות לספק שירותי בריאות ספציפי שייתכן ולא מתאים לכם (מבחינת השפה, סוג המרפאה, אופן מתן השירות שעשוי להיות שונה לחלוטין מזה שאתם מורגלים אליו ועוד).

רילוקיישן לארה"ב למשל, מוכרח לכלול השתייכות לספק שירותי רפואה גדול מאוד דרך הביטוח, שכן אין כאן ביטוח ממלכתי וכל ההוצאות הרפואיות מוטלות על האזרחים. למעשה, מערכת הבריאות בארה"ב לא מזכה כלל את מי שאינם תושבים להשתמש בשירותיה, כך שחובה להצטייד בביטוח הטוב ביותר ומראש. 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת ביטוח?

  • היקף המומחיות – על פניו ניתן ליצור הסדר מתאים מול כל חברת ביטוח ולכסות את פרק הזמן שבו תשהו בחו"ל. אך מכיוון שמדובר בביטוח שלא נוצר רק מעצם מתן השירותים שלו אלא מכוח התאמה הרבה יותר גדולה למקום הישיר שבו תגורו, חשוב לבחור בחברה המתמחה ברילוקיישן ונוודות דיגיטלית.
  • כיסוי כמה שיותר מגוון – חשוב לבדוק את הכיסוי שחברת הביטוח מציעה לכם לרכוש ולברר מה הוא באמת כולל: האם הדבקה בקורונה מכוסה? האם יש אופציה להטסה רפואית והמשך טיפול בישראל? ומה לגבי האפשרות לראות רופא פרטי? אל תזניחו גם נושאים כמו החמרת מצב רפואי קיים, תאונות שעלולות להצריך טיפולים כמו פיזיותרפיה וכו'.
  • מתן מענה למצבים מורכבים – חברת הביטוח מוכרחה להישאר זמינה לכל תרחיש, בעיה וצורך במימוש הביטוח במתכונת 24/7, כדי שתוכלו לפנות אליה מסביב לעולם ללא תלות בשעון המקומי. בנוסף חשוב שתקבלו מעטפת איכותית לכל צורך בריאותי מורכב, כולל במצבי חירום בהם יש לפנות למרכז רפואי כבר עכשיו ולוודא שהטיפול יכוסה במלואו.

חולמים על רילוקיישן? עם ביטוח טוב זה אפשרי

ביטוח בריאות לרילוקיישן יספק לכם הרבה שקט נפשי כבר מרגע עזיבת הארץ. תקרת הכיסוי, המענה הרפואי והאפשרויות של הביטוח יסייעו לכם לעבור חוויה טובה ונעימה יותר, המאפשרת להשתקע במקום שבחרתם ולהימנע מהוצאות עתק.

 

זקוקים לביטוח בריאות לרילוקיישן או נוודות דיגיטלית? אנחנו עובדים עם חברת ביטוח מקצועית ואמינה, בעלת ניסיון של 20 שנים. את הביטוח ניתן לרכוש בעודכם בחו"ל (וגם מהארץ כמובן), ולקבל מענה לתקופה של שנתיים (מבלי לשוב לישראל). אנחנו עובדים עם אלגוריתם מיוחד, שמאפשר להשוות בין כל הפוליסות השונות, ולהתאים עבורכם את הפוליסה באופן מודולרי ואישי – כך שתקבלו את הפוליסה המתאימה לכם ביותר. מעבר לזה, אנחנו מטפלים באופן מהיר בתביעות הביטוח השונות – צרו איתנו קשר, ונתאים לכם את הפוליסה האידיאלית!

שאלות נפוצות

בהיעדר הביטוח, אתם צפויים לשלם מאות אלפי שקלים על כל טיפול רפואי פשוט. ביטוח לרילוקיישן יכסה את כל שירותי הרפואה שתזדקקו להם בכל זמן נתון, בכל מקום בעולם.

מדובר בשני מוצרי ביטוח שונים, כאשר האחד נמכר לישראלים שעוברים להתגורר מעבר לים ללא כרטיס חזרה והשני מתאים לנסיעות קצרות עם מועד חזרה, כמו חופשה.

כיסוי שירותים רפואיים עד לסכום הפוליסה, לצד אפשרויות נוספות כמו טיפולי שיניים, מרפאות מומחים, צילומי הדמיה, בדיקות מעבדה, כיסוי להריון ולידה בחו"ל, הטסה רפואית להמשך טיפול בארץ ועוד.

הדבר תלוי בחברת הביטוח ובהסכם שתיצרו מולה. הפוליסה הסטנדרטית עומדת על חצי שנה, עם אופציה להאריך את התקופה גם לפרק זמן ממושך יותר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

השאירו פניה באתר

השאירו פרטים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

תוכן מקצועי שיסקרן אתכם

נגישות

ביטוח ששומר עליך
כל הזמן

עבודה שהיא חוויה במרחק הקלקה

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם הצעות עבודה רלוונטיות והסבר על כל התהליך. זה לא מחייב, ואנחנו לא נשתמש בפרטים שלך לפרסום מוצרים נוספים.

סמליל עבודות בחול (2)

ויזה במרחק קליק

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם מידע על תהליך הוצאת הוויזה במדינה בה התעניינתם.