5/5

ויזה לניו זילנד

איתנו, התהליך פשוט יותר

מילוי טופס פרטים אישיים באתר

ליווי בקביעת ריאיון בשגרירות

הכנה לקראת הריאיון בשגרירות

קבלת הויזה בקלות ובמהירות!

אם גם אתם מתכננים בקרוב ביקור באחת המדינות היפות והמבודדות ביותר בעולם ניו זילנד, עליכם לדעת שכדי להיכנס לגבולותיה יהיה עליכם להנפיק מראש ויזה מתאימה שהיא למעשה אשרת כניסה, שהייה ובמקרים ספציפיים גם מאפשרת לכם לעבוד באופן חוקי במדינה. כאן תוכלו למצוא את כל המידע החשוב ביותר לקראת התהליך של הוצאת ויזות לניו זילנד. 

מהי ויזת תייר לניו זילנד?

  • ויזת תייר לניו זילנד היא למעשה אשרה המאפשרת כניסה ושהייה במדינה, אך לא עבודה בניו זילנד או מגורים. 
  • הדרישה לויזת תייר לניו זילנד היא חדשה יחסית והחלה בשנת 2019. 
  • השם הרשמי של סוג הויזה הזה נקרא New Zealand Electronic Travel Authority או בקיצור NZETA וכל הישראלים באשר הם מחויבים בה בכל כניסה למדינה, בין אם לצורך ביקור, קרוז ואפילו קונקשן בדרך ליעד אחר.
  •  שימו לב כי הדרישה תקפה גם לגבי ישראלים בעלי דרכון אמריקאי או דרכון האיחוד האירופי, והיחידים שלהם פטור מהוצאת ויזה הם ישראלים בעלי דרכון אוסטרלי או ניו זילנדי.  
  • זמן הגשת הבקשה הוא קצר ביותר ואורך מספר דקות כאשר האישור מהרשויות מגיע במייל עד 72 שעות ברוב המקרים. לאחר הקלה יש להדפיס את האישור, לקחת אותו אתכם ולהציגו בגבולות המדינה במידה ואתם מתבקשים לעשות כך. 
  • הויזה שתנפיקו היא ויזה אלקטרונית והיא תופיע במידע שיהיה בידי חברת התעופה איתה תטוסו. אם לא תנפיקו את הויזה לפני היציאה מהארץ לא תורשו לעלות על הטיסה.
  • תוקפה של ויזת התייר לניו זילנד הוא שנתיים והוא מתחיל מרגע קבלתה, במהלכה תוכלו להיכנס ולצאת מהמדינה ללא הגבלה לתקופה של שלושה חודשים בכל פעם. שימו לב שאם החלפתם דרכון מסיבה מסוימת לאחר הנפקת הויזה יהיה עליכם להנפיקה מחדש בהתאם והויזה הישנה לא תהיה תקפה עוד.  
  •  

כל התנאים להוצאת ויזה לניו זילנד

כדי להוציא ויזת תייר לניו זילנד חייבים לעמוד בתנאים ובדרישות הבאות:

  • בעלי דרכון של אחת מהמדינות הנמצאות ברשימה של ויזת התייר לניו זילנד שישראל היא כמובן אחת מהן.
  • מעבר בשדה התעופה הבינלאומי של אוקלנד אם אתם מגיעים מאוסטרליה או מעבר משדה התעופה או מעברי גבול ימיים רשמיים אחרים אם אתם מגיעים ממקום אחר. 

טיפים ודגשים לדורשים אשרת כניסה לניו זילנד

  • שימו לב כי הנפקת ויזת תייר לניו זילנד כרוכה תמיד בתשלום. אם תבחרו לשלם דרך האפליקציה תדרשו לשלם עמלה בסך הכל 9 דולרים ניו זילנדיים. תשלום דרך האתר יעלה לכם 12 דולרים ולזה מתווסף בכל מקרה מס שימור סביבה ותיירות בסך של 32 דולרים. 
  • לאחר שקיבלתם את הויזה למייל הדפיסו אותה, שמרו אותה במקום בטוח וקחו אותה יחד אתכם. הויזה היא כאמור אלקטרונית ועם הצגת הדרכון שלכם במעברי הגבול היא אמורה להופיע כך שבדרך כלל לא יבקשו אותה מכם, אך זה בהחלט אפשרי וחשוב שהיא תהיה זמינה ומוכנה להצגה. 
  • אל תוציאו את הויזה לפני שאתם יודעים מתי אתם נוסעים. היא אומנם תקפה לשנתיים, אבל כבר קרו לא מעט מקרים של כאלו שרתמו את העגלה לפני הסוסים, שילמו על הויזה ונאלצו להנפיק ולשלם שוב לאחר שהנסיעה נדחתה מספר פעמים. 
  • אל תסתבכו ובקשו עזרה במידת הצורך. טעות במילוי הבקשה עשוי לגרור סירוב ולחייב אתכם לעבור את התהליך ולשלם שב. 

למה כדאי להוציא את הוויזה יחד איתנו?

אנו נשמח כמובן לסייע לכם ולהנפיק עבורכם ויזת תייר לניו זילנד. השירות שאנו מציעים הוא מהיר ויעיל ובמחירים משתלמים תמיד. אלו הן הסיבות להוציא ויזה לניו זילנד דרכינו:

  1. שירות מקצועי שחוסך לכם מאמץ וזמן: אנו נדאג להכל עבורכם וכל שיהיה עליכם לעשות זה לספק לנו את הפרטים הבסיסיים ביותר. אנו נדאג לכל השלבים עבורכם עד קבלת המייל עם האשרה. 
  2. מענה זמין ומהיר: אנו זמינים עבורם תמיד ברוב שעות היום ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה גם בטלפון. בנוסף נשמח לסייע גם בנושאים אחרים הקשורים בנסיעה שלכם לניו זילנד כמו המלצות לטיול או בחינת אפשרות לעבודה בחו"ל.
  3. מספר אפשרויות תשלום: את התעריפים הנוחים והוגנים שאנו מציעים, אנו מאפשרים לשלם גם במגוון אפשרויות תשלום שונות כולל פריסה לתשלומים לנוחיותכם. 

סיכום

בשורה התחתונה, על אף שלא מדובר במשימה מורכבת מדי, הנפקת ויזת תייר לניו זילנד היא דבר שצריך לדעת לעשות כמו שצריך, וכשאתם מתכוננים לטיול גדול או נופש, סביר להניח שלא תרצו לעסוק בעניינים טכניים כאלו. אנו נשמח לסייע לכם ולהנפיק עבורכם את ויזת התייר ואצלנו תהנו משירות מקצועי ואדיב מהרגע הראשון, מענה מהיר לכל שאלה או בעיה שעשויה לצוץ במהלך הדרך וכמובן תעריפים הוגנים ומשתלמים. צרו קשר למידע נוסף ונשמח לעמוד לשירותכם.

שאלות נפוצות

ויזת תייר היא מסמך שמאפשר כניסה לניו זילנד עבור תיירים, גם עבור מי שמחזיקים דרכון אמריקאי או אירופאי. כלומר – הוויזה לא מאפשרת לכם לעבוד בניו זילנד.

הנפקת הוויזה באופן עצמאי עולה בין 9-12 דולרים, ולזה מתווסף מס שימור סביבה ותיירות בעלות של 32 דולרים.

הוויזה תהיה בתוקף למשך שנתיים.

אפשר. בגדול, מדובר בוויזה אלקטרונית, אבל תמיד טוב שיהיה לכם אישור פיזי ביד.

מלאו את הפרטים בטופס באופן לא מחייב, ואנו נספר לכם על תהליך הוצאת הוויזה.

תקשורת קבועה ונוחה

חיסיון וסודיות לאורך התהליך

עבודה עם מגוון קהלי יעד

עבודה בהתאם להנחיות קורונה

נגישות

ביטוח ששומר עליך
כל הזמן

עבודה שהיא חוויה במרחק הקלקה

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם הצעות עבודה רלוונטיות והסבר על כל התהליך. זה לא מחייב, ואנחנו לא נשתמש בפרטים שלך לפרסום מוצרים נוספים.

סמליל עבודות בחול (2)

ויזה במרחק קליק

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם מידע על תהליך הוצאת הוויזה במדינה בה התעניינתם.