עבודה בחו"ל למבוגרים

אם בעבר האופציה של עבודה בחו״ל הייתה כזו שבחרו בה בעיקר צעירים אחרי השירות הצבאי, הרי שהיום המציאות שונה בתכלית – וזוהי אפשרות נפלאה גם לאנשים מבוגרים יותר בשנות השלושים לחייהם ואפילו מעבר לזה. האמת היא שזה לא ממש משנה מה הסטטוס שלכם ומה אתם בדיוק עושים בחיים – אם אתם מחפשים אתגר חדש, מקום מעניין שעוד לא הייתם בו וברוב המקרים גם משכורת טובה יותר (ובדרך כלל גם הוצאות נמוכות יותר), עבודה בחו״ל זה משהו שבהחלט יכול להתאים גם לכם. בואו נדבר קצת על האפשרויות של עבודה בחו״ל למבוגרים, למי זה מתאים, איך עושים זאת ומה היתרונות.

עבודה בחו"ל – לא רק לצעירים!

על פניו, עבור בני 30 פלוס, במיוחד אלו שהחלו להשתקע בארץ, התחתנו, קנו דירה והביאו ילדים – עבודה בחו״ל עשויה להיראות כמו מעמסה לא קטנה וישנם לכאורה הרבה כאבי ראש שצריך לפתור כדי שהדבר הזה יוכל לקרות באמת. ובכן – אם אתם שואלים אותנו, ברגע שבוחנים את העניין הזה לעומק, מגלים מהר מאד שזה ממש לא מורכב כמו שזה נראה. דירה שברשותכם אפשר להשכיר לדיירים, את הילדים אפשר להעביר בקלות למסגרות מעולות בחו״ל ולמעשה לא מדובר על פרוצדורה כל כך מסובכת. השאלה החשובה כאן היא מה יוצא לנו מזה, והתשובה היא הרבה מאוד.

 

עבודה בחו״ל זו הזדמנות נפלאה להכיר תרבות חדשה, ללמוד שפה שונה ולראות את החיים מנקודת מבט אחרת. עבור אנשי משפחה זוהי הזדמנות נפלאה לשבור את השגרה, לעשות משהו באופן קצת אחר ולהעניק לילדים חוויה מיוחדת, מעצבת ומבגרת שבני גילם לא תמיד זוכים לה. בסופו של דבר רילוקיישן עם המשפחה זה צעד שיש בו אתגרים כמובן, אבל שהיתרונות שלו עולים בהרבה על החסרונות וזה בהחלט שווה את זה. וכמובן שעבור בני 35+ שעדיין לא השתקעו והקימו משפחה, עבודה בחו"ל זה צעד טבעי ופשוט, שלא מצריך יותר מידי שינויים מורכבים. זו יכולה להיות הזדמנות מעולה לשינוי ולאתגר חדש ומעניין בחיים.

סוגי המשרות שתוכלו למצוא בחו"ל

אז במה בעצם אפשר לעבוד? ובכן – האפשרויות הן רבות ומגוונות.

עגלות

כן, כן – עבודה בעגלות בהחלט מתאימה גם למבוגרים ובטח לבעלי ניסיון במכירות או ניסיון עבר בעבודה מסוג זה. בתפיסה אומנם לא מדובר על עבודה למבוגרים, אבל צריך לזכור שזוהי משרה שאפשר להכניס בה הרבה מאוד כסף, כך שהיא בהחלט מתאימה וטובה גם לאנשי משפחה.

הייטק

אין ספק שמדובר באחד הענפים החמים לרילוקיישן וזוהי דרך מצוינת לעשות את הצעד. ישראלים שכבר עובדים בחברות הייטק בישראל יוכלו לקבל הצעות לעבודה בחו״ל כאשר בהרבה מקרים החברות יממנו את כרטיסי הטיסה, יסייעו בעניין המגורים ויהפכו את התהליך לפשוט הרבה יותר.

הדרכה וזהות יהודית

עוד אפשרות נפלאה לעבודה בחו״ל היא בתחום ההדרכה ובפרט בקהילות היהודיות. ניתן למצוא לא מעט משרות של הסוכנות היהודית במקומות שונים בעולם כשליחים, מנהלי קהילות, מדריכים וכן הלאה. כמו כן ניתן תמיד להשתלב בעבודה במחנות הקיץ בחו״ל גם למי שמחפש עבודה לתקופה קצרה יותר.

אבטחה

גם כאן אנחנו מדברים על משרות מאד מבוקשות בחו״ל. ניתן לעבוד בתור מאבטחים בשגרירויות ישראל השונות ברחבי העולם, בחברות תעופה ובשלל מתקנים רגישים המצריכים אבטחה רצינית.

מקצועות נדרשים

במדינות שונות בחו״ל חסרים בעלי מקצוע בתחומים שונים – מהנדסים למיניהם, קבלני שיפוצים, גננים, מורים וכן הלאה. מי שמגיע עם הידע והניסיון הנדרש יוכל בהחלט להשתלב במשרות שונות מבוקשות במדינות מעבר לים והרבה פעמים אותן המדינות גם נותנות הקלות ומסייעות למי שמוכן לבוא ולעבוד במקצועות המבוקשים. בקיצור – השמיים הם הגבול. העולם הוא מקום גדול ובהתאם ישנן משרות שניתן יהיה להשתלב בהן. למעשה, תוכלו לכוון למשרה שמעניינת אתכם ותואמת את הכישורים שלכם.

עבודה בחו"ל למבוגרים בעלי דרכון זר 

חשוב להתייחס גם לעבודה בחו"ל עבור אנשים שמחזיקים בדרכון זר. למעשה, אם אתם בעלי דרכון אמריקאי תוכלו לעבוד באופן חופשי בארצות הברית ואם יש לכם דרכון של האיחוד האירופי, תוכלו לעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד ואפילו במדינות אחרות שלהן הסכם עבודה עם האיחוד האירופי כמו אוסטרליה. עם זאת – גם אם אין לכם דרכון זר, עדיין יש אפשרויות רבות שעומדות בפניכם. במדינות רבות בעולם, אפשר לעבוד עם ויזת עבודה (אל דאגה, ברוב המקרים, המעסיק ידאג לסייע לכם בהליכי הוצאת הויזה). מעבר לזה, ישנן מדינות המעודדות הגירה לצרכי עבודה כמו קנדה. בקיצור – חשוב להכיר את הנושא קצת לעומק ואת האפשרויות השונות, וגם בעניין הזה אנו נשמח לעזור תמיד.

לסיכום

עבודה בחו״ל בגילאים מבוגרים יותר (30-35 ומעלה) היא לא רק אפשרית, אלא גם מומלצת. זוהי הזדמנות נפלאה לאתגר מקצועי חדש וחוויה ייחודית ושונה שאנשי משפחה יוכלו להעניק לעצמם ולילדיהם. אם גם אתם שוקלים לעשות את הצעד ולא ממש בטוחים איך להתחיל, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנו נשמח ללוות אתכם בתהליך, למצוא עבורכם משרות מתאימות ולסייע בכל ההליכים הרלוונטיים.

 

אז… באיזו מדינה תרצו לעבוד? 😊

שאלות נפוצות

המעבר לעבודה בחו״ל כולל חיפוש ומציאת משרה מתאימה, בחירת הלוקיישן, היערכות טכנית ובירוקרטית לקראת עבודה בחו״ל, מציאת מגורים ומעבר לתחילת עבודה.

היתרונות של עבודה בחו״ל הם רבים. החל מרכישת שפה חדשה, דרך היכרות עם תרבויות, אנשים ומקומות חדשים, ועד לאפשרות להכנסה גבוהה בהרבה מזו שניתן להגיע אליה בארץ.

ישנן לא מעט משרות אפשריות עבור מבוגרים מעל גיל 30 בחו״ל. עבודה בענף ההייטק זה תמיד רעיון נהדר למי שמגיע מהתחום וישנן עוד אפשרויות רבות. ניתן לעבוד במקצועות נדרשים במדינות שונות שמחפשות עובדים (מורים, גננות, מהנדסים וכן הלאה). כמו כן, למרות שעבודות כמו מכירות בעגלות או עבודה כאו-פר נחשבות ״עבודות של צעירים״, אלו משרות מכניסות ביותר ומתאימות בהחלט גם למבוגרים בני 30 פלוס.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

השאירו פניה באתר

השאירו פרטים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

חסר לכם מידע? אנחנו נשמח לעזור

מלאו את הפרטים בטופס באופן לא מחייב, ואנו ניצור איתכם קשר עם כל המידע על משרות הרלוונטיות עבורכם

תקשורת קבועה ונוחה

חיסיון וסודיות לאורך התהליך

עבודה עם מגוון קהלי יעד

עבודה בהתאם להנחיות קורונה

תוכן מקצועי שיסקרן אתכם

נגישות

ביטוח ששומר עליך
כל הזמן

עבודה שהיא חוויה במרחק הקלקה

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם הצעות עבודה רלוונטיות והסבר על כל התהליך. זה לא מחייב, ואנחנו לא נשתמש בפרטים שלך לפרסום מוצרים נוספים.

סמליל עבודות בחול (2)

ויזה במרחק קליק

מלאו מספר פרטים בסיסיים בטופס, ואנו נשוב אליכם עם מידע על תהליך הוצאת הוויזה במדינה בה התעניינתם.